tirsdag 13. mai 2014

Uups!

Noen ganger forsvinner bare tiden så utrolig fort. Dagene har bare flydd, og ukene også. Om en veldig liten stund skal bachelorprosjektet leveres og presenteres, så det er fortsatt veldig travle tider. Likevel begynner vi å se enden på det hele og det føles veldig bra!

Jeg har fortsatt ikke delt noen bilder av det nye badet vårt, til tross for masing fra hele familien. Men det kommer, det kommer. Er bare ikke så lett å ta bilder av et pitte lite rom, med 50mm objektiv, så må finne på noe lurt. I tillegg må det store tårnet med skittentøy som vokser ut av skittentøyskurven temmes litt før det blir noen fotoshoot der inne.



Legger ved et par bilder av bordet som jeg har pusset opp siden sist. Dette er det samme bordet som har blitt vist tidligere, men nå med ny farge både på bordplata og understellet. I tillegg har jeg pusset opp et par skolestoler. Synes det ble ganske kult med litt mørkere farger i kontrast til alt det hvite jeg har hatt en stund. (Aner en lite stilendring, men jeg bare later som ingenting...)

På det øverste bildet er det faktisk også mulig å se den nye fargen på veggene og de nye listene! Har skjedd masse her siden sist, selv om det ikke virker sånn her på bloggen.


Ha en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)