onsdag 14. mai 2014

Anetteshus-inspirert bord

Med god hjelp fra en snill og handy stefar så fikk jeg ordna meg et nytt stuebord. Pallebordet ble dermed degradert til sittebenk på verandaen (med et par sitteputer på, så ble det en fin plass å sitte/ligge når været tillater det )

Stuebordet er inspirert av Anetteshus sitt stuebord (http://www.anetteshus.com/diy-stuebord/)  Men til forskjell fra hennes, er mitt helt kvadratisk, for å passe bedre inn hos oss. I tillegg har jeg ikke beiset det like mørk som hennes, selv om jeg vurderer å gi beina et strøk til.



Jeg synes i alle fall det ble mye finere og litt mer luftig enn det kompakte pallebordet. Også er det litt morsomt når man vet at det nesten ikke kostet noe å lage det også. Det som kostet aller mest var beisen og lakken.


Ha en fin dag:)

1 kommentar:

  1. Det blei jo veldig luftig og fint! Klæm fra mamma:-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)