lørdag 20. april 2013

På cafe i hovedstaden


Etter klassetur til VG-huset var jeg innom en veldig fin plass i Oslo. En plass jeg aldri har vært før, men som jeg definitivt vil innom igjen. Pascal. En veldig koselig cafe med masse deilige kaker og ikke minst franske makroner!


Så da ble det kake i stedet for middag i går. En skikkelig god sjokolademoussekake med noe vaniljegreier inni og jordbærsuppe med bringebær oppi. Ja, det var like godt som det så ut til!




Også endte jeg opp med å kjøpe med meg noen makroner hjem da, siden det jo er helg. Utrolig gode!


God helg:)

2 kommentarer:

  1. Det så veldig godt ut! :) det er vel cafeen til dommeren på hele norge baker? Har du sett på det?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er hans cafe :) Det har jeg sett, ja. Det er koselig program! Og neste gang skal de lage makroner :p


      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)