torsdag 2. januar 2014

Finn-funn

Ja, jeg har gjort mitt første finn-funn! Egentlig helt utrolig, med tanke på hvor mange timer jeg har brukt å å leite meg igjennom den nettsiden. Jeg er i alle fall fornøyd selv om ikke det samme kan sies for samboeren.

"Hvorfor må du bytte ut ting hele tiden, Anette?"

Fordi det er gøy vel? Det er spennende med nye ting og forandringer. Og det gamle bordet var jo bare en midlertidig løsning uansett.

Så da var det verdens beste pappa som kjørte helt til hovedstaden med meg, for å plukke opp det nye bordet.






Ha en fin dag :)

3 kommentarer:

  1. Nice :) Kos med forandring! Jeg synes bordet var kjempe fint, og smart :)

    SvarSlett
  2. Ja...det er gøy å bytte :) Og især når det ikke koster så mye:) fin kveld....

    SvarSlett
  3. Se det ja.. smart bord :) skal se Clemet blir glad i det også snart he he ♪

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)