tirsdag 5. mars 2013

Minidrivhus i vinduskarmen

Når man bor i en liten leilihet uten noe egentlig uteplass, så må man være litt kreativ. Og når jeg bestemte meg for å prøve å så litt urter og sånn, så passa det perfekt med et lite minidrivhus!

Foreløpig har jeg bare begitt meg ut på karse og gressløk (av typen Jamie Oliver ferdigboks med frø og jord), men jeg håper å kunne utvide litt etterhvert. Er spent på om jeg klarer å holde det i live.







Sådde karsefrøene på bomull, sånn som jeg husker vi gjorde på barneskolen. Tror jeg er omtrent like spent på hva som skal skje oppi der, som jeg var på barneskolen også!


Ha en fortsatt fin uke :)

Tar forresten i mot tips og triks for å lykkes med plantingen min med takk!

1 kommentar:

  1. HALLO ANETTE:)
    HERLIGE BILDER
    ALLTID KOSELIGT Å S DET SPIRE Å GRO
    NYT KVELDEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en liten kommentar! :)